خدمات سایت

مطب دکتر پریسا

آموزش حرکات اصلاحی

ورزش درمانی و حرکات اصلاحی

با توجه به شرایط جسمانی هر فردی ورزش های مناسب برای اصلاح بیماری های عضلانی اسکلتی تجویز میشود.

تزریق داخل مفصل

تزریق تخصصی داخل مفصل

زیر هدایت سونوگرافی انجام میشود و برحسب شرایط بیمار و ماهیت بیماری مثل آرتروز انواع مختلف تزریقهای داخل مفصلی وجود دارد .مثل پی ارپی،تزریق ازن و ..

لیزر درمانی

لیزر درمانی

لیزر پرتوان با عمق نفوذ بالا اثر ضد التهابی، کاهش درد، تسریع بهبود بافت دارد.

نوار عصب و عضله

نوار عصب و عضله

روش تشخیصی برای بررسی اعصاب و عضلات اندامهای فوقانی و تحتانی، ارزیابی دیسکهای گردن، کمر،گرفتگی های مسیر اعصاب و تشخیص بیماریهای عصبی عضلانی.

ماساژ تخصصی

ماساژ درمانی یکی از روش های مراقبت بهداشتی در سراسر جهان می باشد که بر روی بافت های نرم بدن انجام می شود.

طب سوزنی

طب سوزنی

طب سوزنی یک نوع روش درمانی است که در آن از سوزن های ریزی که بروی پوست فرد قرار میگیرد استفاده می شود.

شاک ویو تراپی

شاک ویوتراپی

شاک ویوتراپی یکی از روش های نوین درمانی در بیماری های عضلانی اسکلتی است که در آن از امواج صوتی پر قدرت استفاده می شود.

نحوه استفاده از

خدمات دکتر پریسا

قدم سوم

دریافت خدمات در مطب

به مطب دکتر پریسا خوش آمدید، من متناسب با نیاز شما خدمت مورد نظر رو براتون اجرا می کنم که دوره درمانش ممکنه بین یک روز تا چند روز طول بکشه. من بیمه هم قبول میکنم، خیالتون راحت.

قدم دوم

رزرو وقت مطب

رزرو وقت کاملا رایگان و شما میتوانید بین سه روز یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه یک زمان را برای مراجعه به مطب دکتر پریسا رزرو کنید.

قدم یک

انتخاب خدمت مورد نیاز

از بین خدمات سایت دکتر پریسا، خدمتی که می خواهید را انتخاب کنید. در صورت نیاز می توانید با خود دکتر پریسا نیز به صورت پرسش و پاسخ یا تلفنی مشاوره داشته باشید.

خدمات دیگر

مطب دکتر پریسا

ارتوپدی فنی

تجویز کفش و کفی طبی برای انواع ناهنجاریهای پا ،بریس های مخصوص ناهنجاریهای ستون فقرات مثل کیفوز و اسکولیوز

درمان دستی

انجام کشش و مانورهای دستی روی گردن و کمر است که باعث رفع اسپاسم و کاهش درد میشود  و یکی از بهترین روش های درمان طب فیزیکی است.

طب سوزنی چینی

با استفاده از سوزنها روی مسیرهای خاصی در بدن باعث ایجاد تعادل انرژی میشود و برای کاهش دردهای مزمن عضلانی مثل گردن درد و کمر درد بسیار موثر است.

درمان بدون جراحی

خیلی از بیماری های عضلانی اسکلتی با روش های طب فیزیکی قابل درمان است.