خدمات مطب دکتر پریسا

خدمات سایت دکتر پریسا

رزرو وقت برای ماساژ تخصصی

ماساژ تخصصی چیست ؟

ماساژ درمانی یکی از روش های مراقبت بهداشتی در سراسر جهان می باشد که بر روی بافت های نرم بدن انجام می شود. این درمان به رهایی از استرس عضلانی و درد ناشی از صدمات کمک می کند و باعث تسریع بهبود دردهای عضلانی و اسکلتی می شود.

انواع ماساژها وجود دارد که حتما باید توسط فرد آموزش دیده انجام شود. در مواردی که ماهیچه بیش از حد فعالیت دارد تجمع مواد زاید از جمله اسید لاکتیک باعث درد و اسپاسم عضلات می شود.

ماساژ، گردش خون و جریان لنفاوی را بهبود بخشیده، مواد غذایی و اکسیژن تازه را به بافت های مذبور میرساند و به خروج مواد سمی و بهبودی کمک می کند. همچنین عضلات در حال کشش می توانند به رگ های خونی فشار بیاورند و باعث ایجاد درد شوند. با ماساژ منطقه ای فشار عضله بروی اعصاب کاهش می یابد و به این ترتیب درد کم می شود.

از طرفی ماساژ باعث افزایش اندورفین ها و ترشح هورمون سروتونین که هورمون تعدیل کننده خلق و خوی و انرژی زا می باشد.

در بیماری های عضلانی اسکلتی مثل انواع نقاط ماشه ای یکی از درمان های اثبات شده ی علمی، ماساژ نقاط درد می باشد. در ماساژ درمانی ما تلاش می کنیم تا عضلات درگیر را بعد از معاینه پزشک به صورت اختصاصی آزاد کرده و خون رسانی را در عضلات افزایش دهیم. در مواردی مثل شانه منجمد، ماساژ درمانی باعث افزایش دامنه حرکت و بهبود سریع بیماری می شود.

همه چیز درباره

ماساژ تخصصی

• ماساژ تخصصی مناسب چه کسانی است؟
  • مراحل انجام ماساژ تخصصی چیست ؟
  • آمادگی های قبل ماساژ تخصصی چیست ؟
  • ماساژ تخصصی آیا درد دارد؟
ماساژ تخصصی مناسب چه کسانی است؟
  • دردهای مزمن عضلانی
  • گردن درد
  • کمر درد
  • شانه درد
  • شانه منجمد
  • دردهای سیاتیکی پا
  • نقاط ماشه ای
  • آرنج تنیس بازان
  • اسپاسم های گردن
مراحل انجام ماساژ تخصصی چیست ؟
  • در این مرکز ماساژ توسط فرد آموزش دیده تحت شرایط بهداشتی به صورت تخصصی انجام می شود.
آمادگی های قبل ماساژ تخصصی چیست ؟
  • توصیه می شود قبل و بعد از ماساژ استحمام انجام گیرد.
ماساژ تخصصی آیا درد دارد؟
  • در صورت حاد نبودن بیماری های عضلانی اسکلتی ماساژ نه تنها درد ندارد بلکه باعث ایجاد آرامش و شل شدگی عضلات و کاهش استرس می شود.